Monday, May 11, 2009

"Freaks like me love ATB"

Mă întrebam zilele astea dacă a venit deja vremea lansării noului album ATB. Ştiam că trebuie să se întâmple curând, parcă scrisesem despre asta cu puţin timp în urmă. Timpul zboară atât de repede că nici nu am observat când a trecut o lună şi ceva de la ultimul meu post, chiar despre ATB. Da, albumul a apărut, conform programului, pe 1 Mai 2009. Cum sunt în urma evenimentelor, nu voi relua ceea ce s-a scris deja despre acest album, în schimb aduc la un loc câteva adrese utile pentru pasionaţi.

Aşadar, pe scurt:
  • la doi ani după ultima creaţie ATB, albumul a ieşit pe piaţă în 2 variante, de 1 sau 2 CD-uri - lista cu piesele am găsit-o pe wikipedia, unde sunt date şi alte detalii despre album.
  • nu-mi este prea clar care sunt cele 3 single-uri, dar voi actualiza acest post când am toate datele, şi de asemenea voi posta linkuri către videoclip-uri; deocamdată ştiu doar de L.A.-Nights
  • câteva piese de pe album pot fi ascultate online la dorinspoaller.ro.
Single-uri:
  1. L.A.-Nights


  2. ???

  3. ???


Vă invit să vedeţi "Making of Video" (mie mi-a plăcut!):




About
Disclaimer and privacy statement
Updated / Actualizat: 2009-05-11.

___


No comments: