Monday, January 1, 2007

Despre acest blog

M-am gandit de multe ori CUM as incepe sa scriu, si mai ales, CE ar trebui sa scriu. Si de tot atatea ori am renuntat, gasind de fiecare data cate o scuza: timp, lene, nepricepere... si poate orice altceva. Dar mi-am spus ca de data asta trebuie sa incep. Dupa cum se vede, chiar am facut-o.

Oricat de mult mi-ar fi placut sa fiu un pic original, constat intotdeauna ca a existat ceva sau cineva care mi-a luat-o inainte. Si in incercarea perpetua (in sensul de incercare a fiecaruia) de "a fi primul", ma gasesc tot timpul cu un pas in urma. Asadar, trecand un pic peste frustrarile momentului, incerc sa ma alatur si eu celor care striga in neant. Nu ma intrebati de ce. Poate din nevoie, poate din frustrare, poate din plictiseala, poate din invidie, poate din mandrie sau poate... toate la un loc. Sunt sigur ca cineva, din cand in cand, ne aude.

Incerc sa fac din exercitiul scrisului o placere, atat pentru mine cat si pentru cititori (momentan foarte putini, doar eu) si sper ca in timp, acest exercitiu sa aduca macar un pic de zambet pe buzele celor ce citesc.

Evident, am inceput cu un prim articol din frustrare, pentru ca traim in Romania si pentru ca asta ne ocupa tot timpul... (pfiu! Cata lume foloseste aceasta expresie!...). Am intentia sa adun aici cam tot ceea ce ma roade: intamplari de zi cu zi din viata mea sau a celor din jurul meu, ceea ce imi place sau ceea ce nu. Iar ca o consolare, am sa adaug lucruri adunate si care imi fac viata mai usoara. Cele mai multe sunt chestii tehnice, si sper sa vina si in ajutorul altora.

Desi nu ma vad acum in postura de a avea ce scrie despre mine aici, ar fi nedrept sa nu adaug cateva cuvinte despre cine sunt (sau macar, cine incerc sa fiu). Iar pentru conformitate, voi face o mica trecere in revista asupra regulilor acestui blog.


Ca sa fie clar si pentru a nu-mi pierde timpul cu sufletele pierdute:

1. Acest blog este al meu. (Punct)
Din acest motiv imi permit sa fac ce vreau cu el: il sterg sau il pastrez, il moderez sau il modific, adaug ori sterg articole, sau orice altceva imi trece prin cap. Nu dau socoteala nimanui pentru asta. In plus, mai sunt si alte blog-uri si alti blogger-i pentru cei ce au timp de palavrageala.

2. Acest blog are comentarii moderate.
Nu voi permite comentarii tampite, prostesti sau infantile. Nu am chef sa pierd timpul cu moderarea, asa incat daca nu vei regasi comentariul tau inseamna ca a fost sters. (Punct)

3. Ignor orice discutie care nu respecta regulile de mai sus.

Lista de mai sus nu este completa si va fi actualizata permanent.


Acest blog este conceput si scris in intregime de mine, iar articolele, din cand in cand, sunt "aranjate" de Mia.




Disclaimer and privacy statement
Updated / Actualizat: 2009-03-17.

___